Τέσσερα αγωνιστικά τμήματα 11Χ11 της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου του Μακεδονικού συνεχίζουν την προετοιμασία τους στα Πηγάδια, στο προπονητικό κέντρο της ομάδας της Ξάνθης, στο οποίο θα καταλύσουν από τις 29/08 έως τις 03/09!
Υπό την διεύθυνση του συντονιστή τμημάτων 11Χ11 της Ακαδημίας, Δημήτρη Γκούντα, τα αγωνιστικά τμήματα Κ13, Κ14, Κ15 και Κ16 πραγματοποιούν καθημερινά διπλές προπονήσεις στο γήπεδο, με παιδιά και προπονητές να έρχονται ολοένα και πιο κοντά, συσφίγγοντας τις σχέσεις τους.
Οι προπονητές που απαρτίζουν την αποστολή είναι ο Δημήτρης Θεοδωρίδης, ο Παναγιώτης Τσιαμπάζης, ο Δημήτρης Μποσκλαβίτης, ο Κώστας Νανόπουλος και ο Αρίων Ιγνατάκης, ενώ το επιτελείο υποστηρίζει η φυσικοθεραπεύτρια Άννα-Μαρία Γατίδου.
Μιλώντας στο makedonikos.gr, ο Δημήτρης Γκούντας περιέγραψε τις πρώτες ημέρες παρουσίας των τμημάτων στο προπονητικό κέντρο της Ξάνθης στα Πηγάδια:
«Το κλίμα είναι πολύ καλό, όλα κυλούν ομαλά, σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας. Έχουμε καθημερινές διπλές προπονήσεις για όλα τα τμήματα, που περιλαμβάνουν ενδυνάμωση, φυσική κατάσταση και τακτική. Στο τέλος της εβδομάδας θα έχουμε και φιλικά παιχνίδια με τοπικές ομάδες. Έχουμε και τις στιγμές χαλάρωσης με την πισίνα, βέβαια, για την ξεκούραση των παιδιών. Όλα κυλούν βάσει προγράμματος. Το ευχάριστο είναι ότι έχουμε πολύ μεγάλη συμμετοχή σε κάθε τμήμα και αυτό διευκολύνει τους προπονητές να δουλέψουν αυτά που θέλουν με το τμήμα τους σχεδόν στο σύνολο του».
Σχετικά με τα οφέλη του ταξιδιού και της αποστολής στα Πηγάδια, σημείωσε:
«Πέρα από το όφελος που έχουμε ερχόμενοι σε ένα προπονητικό κέντρο όπου μπορούμε να κάνουμε περισσότερες προπονητικές μονάδες καθημερινά απ’ ό,τι στην Θεσσαλονίκη, υπάρχει και αυτό της απόκτησης εμπειριών για τα παιδιά που αργότερα θα ακολουθήσουν επαγγελματικά το ποδόσφαιρο και θα “κουβαλήσουν” μαζί τους στιγμές όπως αυτές που βιώνουμε εδώ. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι το κομμάτι της σύσφιξης σχέσεων, γιατί μην ξεχνάμε ότι κάθε χρόνο στα τμήματα μπαίνουν και νέα παιδιά, εκτός από αυτά που προϋπάρχουν, και είναι σημαντική η ενσωμάτωση και η προσαρμογή τους».