Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών Μακεδονικού

ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ  ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

  • Δυνατότητα να ασχοληθούν με ποικίλες δραστηριότητες και να ανακαλύψουν κρυφά ταλέντα και κλίσεις.
  • Ανάπτυξη της κοινωνικοποίησής τους και δημιουργία αισθήματος συνεργασίας και ομαδικότητας.
  • Ένα ευχάριστο και εποικοδομητικό διάλειμμα από τις καθημερινές υποχρεώσεις του σχολείου και του σπιτιού.
  • Οι γονείς-κηδεμόνες εμπιστεύονται τα παιδιά τους σε ένα ασφαλές και δημιουργικό περιβάλλον για να απασχοληθούν μετά το πέρας της σχολικής μέρας.
  • Αντιμετώπιση της σύγχρονης μάστιγας των ηλεκτρονικών παιχνιδιών με ενδιαφέρουσες και δημιουργικές δραστηριότητες.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ – ΜΠΑΣΚΕΤ – ΒΟΛΕΪ


Σκοπός μας είναι να μυήσουμε τα παιδιά και να καλλιεργήσουμε το ενδιαφέρον τους για τα ομαδικά αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και το βόλεϊ. Μέσω των εξειδικευμένων προπονητών του συλλόγου μας προσπαθούμε να βελτιώσουμε την αντίληψη του παιδιού στα αθλήματα, δίνοντας βάση στις μηχανικές κινήσεις του σώματος. Το παιδί έρχεται σε ήπια επαφή με το εκάστοτε άθλημα  μέσα από παιγνιώδεις ασκήσεις. Όλα τα αντικείμενα διδάσκονται προοδευτικά και σε χαλαρούς ρυθμούς έτσι ώστε να διατηρηθεί το ενδιαφέρον και η διάθεση του παιδιού για την ένταξη στην προπονητική διαδικασία αργότερα.


KICK BOX


Στο μάθημα του kick box τα παιδιά είναι χωρισμένα σε δύο τμήματα βάσει ηλικιών 2007-2010 και 2011-2013. Στόχος του εκπαιδευτή είναι τα παιδιά   να γνωρίσουν και να μάθουν τη βασική στάση του αθλήματος, τα ευθύ, τα πλάγια, τα περιστροφικά και τα εναέρια χτυπήματα με τα χέρια και τα ποδιά. Επίσης γίνονται ασκήσεις ενδυνάμωσης και ευλυγισίας σε δυάδες με τους συνασκούμενους αλλά και ασκήσεις συντονισμού ματιού-χεριού με σκοπό την ενίσχυση των αντανακλαστικών τους και των αμυντικών τεχνικών τους.


ΤΑΕ KWON-DO


Κατά την εκμάθηση του αθλήματος του tae kwon do τα παιδιά μετά την πρώτη γνωριμία διδάσκονται βηματισμούς, βασικά χτυπήματα, αποκρούσεις και τεχνικές μάχης αρχαρίου επιπέδου ώστε να γίνει η εισαγωγή στο αγωνιστικό κομμάτι του αθλήματος. Στη συνέχεια μαθαίνουν αυτοάμυνες και χτυπήματα μέσου επιπέδου. Στο πρόγραμμα που ακολουθούν υπάρχει και η βασική σωματική εκπαίδευση που αποτελείται από ασκήσεις που βελτιώνουν ευλυγισία, δυνάμωμα και φυσική κατάσταση.


ΤΕΝΝΙΣ


Στο μάθημα του τένις μετά την γνωριμία με την ρακέτα και το κράτημά της τα παιδιά αναπτύσσουν τις κινητικές τους δεξιότητες. Διδάσκονται την τεχνική των βασικών χτυπημάτων( forehand και backhand) καθώς και τις στάσεις χτυπήματος (κλειστή- ανοιχτή), service και ξεκινούν τα παιχνίδια στο φιλέ. Μέχρι το τέλος της χρονιάς μαθαίνουν τους κανονισμούς του αθλήματος και έχουν μία πλήρη εικόνα όλων των τεχνικών του.


ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ


Στο τμήμα της μουσικοκινητικής αγωγής τα παιδιά διδάσκονται ρυθμικά μοτίβα, μουσικοκινητικές και μελωδικές ασκήσεις για τη σωστή τοποθέτηση της φωνής τους. Γίνεται η πρώτη γνωριμία με το πεντάγραμμο και τις νότες καθώς και η εκμάθηση απλών μελωδικών μοτίβων στο μεταλλόφωνο.


ΚΛΑΣΙΚΟ ΜΠΑΛΕΤΟ


Στο τμήμα  κλασικού μπαλέτου τα παιδιά διδάσκονται ασκήσεις και τις βασικές κινήσεις με τα πόδια και τα χέρια αλλά και ασκήσεις με την χρήση ταχύτητας και ποιότητας. Σκοπός του μαθήματος είναι η δημιουργία χορογραφιών και η παρουσίασή τους στο τέλος της χρονιάς.


ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ


Τα παιδιά στο τμήμα της ενόργανης μαθαίνουν τις βασικές έννοιες του αθλήματος και ακολουθούν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προθέρμανσης και ευλυγισίας. Κάνουν βασικές ασκήσεις εδάφους (κυβιστήση, ανακυβίστηση, κατακόρυφο, τροχό, σάλτο και πιρουέτες) και ενδυναμώνουν όλο το σώμα τους. Μέχρι το τέλος της χρονιάς με τη βοήθεια του τραμπολίνου κάνουν όλες τις αναπηδήσεις και όλες τις βασικές ασκήσεις όπως καθίσματα και πέσιμο στην πλάτη και στην κοιλιά.


ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ


Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά αφού αναπτύξουν ακουστική και οπτικοκινητική αντίληψη  να μάθουν να χειρίζονται την μπάλα ρυθμικής, να συνεργάζονται με το ζευγάρι και την ομάδα τους. Να αποκτήσουν τη δεξιότητα πετάγματος-κυλίσματος της μπάλας και να χειρίζονται στεφάνια και κορδέλες. Τέλος τα παιδιά διδάσκονται  πώς να εκφράζονται κινητικά και να συντονίζουν την κίνησή τους με τις ρυθμικές αξίες.


ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΗ


Στα τμήματα της ακροβατικής τα παιδιά κάνουν  ασκήσεις ενδυνάμωσης και ευλυγισίας και βασικές ασκήσεις γυμναστικής όπως κυβίστηση, κατακόρυφο και τροχό. Στόχος του μαθήματος είναι η εναρμόνιση και ο συγχρονισμός της μουσικής με την κίνηση με βάση γυμναστικές ασκήσεις. Γίνεται εισαγωγή στην έννοια της ομαδικότητας και ξεκινούν οι ασκήσεις σε δυάδες. Τα παιδιά εκτελούν ολοκληρωμένες χορογραφίες με βασικές ατομικές και ομαδικές ασκήσεις με την κατάλληλη μουσική συνοδεία.


ZUMBA


Τα παιδιά μαθαίνουν βασικές χορογραφίες zumba και συνδυασμούς κινήσεων χεριών και ποδιών. Στόχος του μαθήματος είναι η προετοιμασία χορογραφίας που συνδυάζει τους λάτιν χορούς, cha cha cha, bachata, salsa, modern και hip hop.


HIP HOP


Στο τμήμα του hip-hop τα παιδιά διδάσκονται αρχικά τα βασικά βήματα (old school και commercial) με σκοπό τη δημιουργία μικρών χορογραφιών. Στην πορεία αρχίζουν και αυτοσχεδιάζουν και δημιουργούν σχήματα και εναλλαγές αυτών με συνδετικά βήματα.


ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ


Στο τμήμα των παραδοσιακών χορών τα παιδιά διδάσκονται πώς να αναπτύξουν τη ρυθμική τους ικανότητα και τις κινητικές τους δεξιότητες. Μυούνται στην πολιτιστική και λαογραφική διάσταση του χορού και μαθαίνουν χορούς από διάφορα μέρη της Ελλάδος.


ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΧΟΡΟΙ


Στο τμήμα σύγχρονου χορού τα παιδιά διδάσκονται τις βασικές ασκήσεις Limon technique: βάρος, βαρύτητα, αντίθετες δυνάμεις, απομόνωσης και χρήση 3 επιπέδων. Γίνεται παιχνίδι με την ταχύτητα και συνδυασμός ταχυτήτων σε ασκήσεις στο πάτωμα και σε όρθια θέση. Μαθαίνουν να συνυπάρχουν με τους συγχορευτές τους και τις βασικές αρχές του contact improvisation. Στην πορεία ξεκινά η γνωριμία με τον αυτοσχεδιασμό και τα παιδιά κάνουν τη δική τους χορογραφία.


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ


Στα τμήματα πληροφορικής τα παιδιά διδάσκονται τις χρήσεις του υπολογιστή και τις βασικές αρχές της πληροφορικής. Γίνεται η  εκμάθηση προγραμμάτων, εφαρμογών και λογισμικών. Επίσης τα παιδιά μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν με ασφάλεια το ίντερνετ.


ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ


Στο τμήμα της ενισχυτικής αγγλικών  τα παιδιά μαθαίνουν την αγγλική γλώσσα με βάση το πρόγραμμα διδασκαλίας του σχολείου και βοηθούνται στις ασκήσεις του σχολείου. Διδάσκονται λεξιλόγιο, γραμματική και μαθαίνουν να γράφουν εκθέσεις και να συνομιλούν μεταξύ τους.


ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ


Τα παιδιά με τη βοήθεια της παιδαγωγού καλύπτουν ενδεχόμενα κενά των σχολικών μαθημάτων και ταυτόχρονα εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους ή προετοιμάζονται για τα μαθήματα της επόμενης μέρας.


ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ


Στα τμήματα της ζωγραφικής τα παιδιά ζωγραφίζουν αγαπημένα αντικείμενα, ζώα, γεωμετρικά σχήματα και ασχολίες και μαθαίνουν διάφορες τεχνικές. Κάνουν χειροτεχνίες, κατασκευές, κολάζ και κάρτες με διάφορα θέματα.


ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ


Κατά τη διάρκεια της χρονιάς τα παιδιά διδάσκονται ένα κύκλο μαθημάτων όπου περιλαμβάνει ομαδικά παιχνίδια επικοινωνίας, έκφρασης και συνεργασίας. Διδάσκονται τον αυτοσχεδιασμό, την παντομίμα, το τραγούδι, ασκήσεις ρυθμικής αγωγής και κίνησης. Ο κύκλος μαθημάτων περιλαμβάνει παιχνίδια και ασκήσεις φαντασίας, λέξεων, μουσικά παιχνίδια, την μεταμφίεση και τις κατασκευές. Επίσης τα παιδιά γνωρίζουν την δραματοποίηση των παραμυθιών και των μύθων καθώς και το εκπαιδευτικό δράμα. Στόχος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, τα εκφραστικά τους μέσα και την ομαδικότητα. Στο τέλος της χρονιάς τα παιδιά θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν μια ολοκληρωμένη θεατρική παράσταση.


ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ


Σκοπός του τμήματος είναι τα παιδιά να μάθουν τα είδη του κινηματογράφου(animation, κωμωδία, περιπέτεια, φαντασία) και τα εργαλεία του (φώτα, κάμερα, συνεργείο, ηθοποιούς) . Να γνωρίσουν σκηνοθέτες, σεναριογράφους και ηθοποιούς  και τα σημαντικότερα έργα τους και να παρακολουθήσουν αποσπάσματα ταινιών και σκηνές γυρισμάτων. Να διδαχθούν τι είναι το σενάριο και πως γράφεται και πως σκηνοθετείται μια ταινία. Στόχος είναι μέχρι το τέλος της χρονιάς τα παιδιά να γυρίσουν μία ταινία μικρού μήκους.


ΤΜΗΜΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ


Τα παιδιά γνωρίζουν το κουτί του ρομπότ και τα μέρη του καθώς και το προγραμματιστικό περιβάλλον του. Στόχος είναι η κατασκευή διαφόρων project με σκοπό την κινητική λειτουργία τους μέσω εντολών του υπολογιστή.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΚΔΑΠ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ

  • Παρέχει πλήθος δραστηριοτήτων που μπορούν να ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό μικρό μας φίλο.
  • Διαθέτει εξειδικευμένο προσωπικό.
  • Επιστημονική ομάδα που απαρτίζεται από παιδοψυχολόγο, διατροφολόγο βρίσκεται στη διάθεση της οικογένειας.
  • Άτομο με πιστοποίηση Ά Βοηθειών βρίσκεται συνεχώς στο χώρο.
  • Έχει τις κατάλληλες υποδομές και χώρους για την πραγματοποίηση όλων των τμημάτων.
  • Προσφέρει ένα ευέλικτο ωράριο που μπορεί να εξυπηρετήσει όλα τα προγράμματα. (13:30-21:30)
  • Δίνει τη δυνατότητα σε όλη την οικογένεια να απασχοληθεί παράλληλα σε ειδικούς διαμορφωμένους χώρους μας (γυμναστήριο, σάουνα, sport cafe, γήπεδα 5*5)και στα παιδιά να γνωρίσουν από κοντά και να συμμετέχουν στην καλύτερη αθλητική ακαδημία της Θεσσαλονίκης.
  • Μεριμνά και για τη φυσική υγεία των γονέων γι’ αυτό και τους παρέχει και τη ΔΩΡΕΑΝ  χρήση του  γυμναστηρίου  και των προγραμμάτων zumba, pilates και yoga για όλη τη χρονιά.

 

Για πληροφορίες και εγγραφές καλέστε στην γραμματεία του Μακεδονικού στο τηλέφωνο 2310.587.870 ή επισκεφθείτε την σελίδα μας στο facebook (ΚΔΑΠ Μακεδονικός)